Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego odbywa się:
Wtorek 8:00 – 16:00
Jeżeli wtorek jest dniem wolnym od pracy, Powiatowy Inspektor przyjmuje w następnym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu.
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków przez pracowników Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jarosławiu odbywa się codziennie w godzinach pracy Urzędu:
Skargi i wnioski do PINB w Jarosławiu można składać w następujący sposób:
- pisemnie,
- faksem,
- ustnie do protokołu,
Skargi i wnioski, niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz.U. nr 5, poz. 46).
Powiatowy Inpektorat Nadzoru Budowlanego w Jaroslawiu nie prowadzi spraw i interwencji na zgloszenia telefoniczne lub anonimowe zawiadomienia !!!
Przyjmowanie i załatwianie spraw w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Jarosławiu przebiega zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
Całość korespondencji kierowaną do PINB w Jaroslawiu przyjmuje sekretariat. Sprawy mogą być przesłane za pośrednictwem poczty, faksem lub dostarczone bezpośrednio do sekretariatu Inspektoratu. W przypadku skarg i wniosków istnieje możliwość składania ich w formie ustnej do protokołu. Podania składne do protokołu, zgodnie z podziałem czynności, przyjmują właściwi pracownicy Inspektoratu.
Każde pismo powinno zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji,
- wskazanie czego dotyczy sprawa (adres wlaściciela,adres i numer dzialki)
- dołączenie kserokopii dokumentów, które posiada skarżący,
- podpis.